22:05


Ph: 1, Esm edge. 2, Style.com

Någon bad mig kasta in ett inlägg under rubriken "make up", heregud, detta är inte mitt bästa ämne men ska ta mig i kragen och skriva något vettigt.

1. Jag älskar att kombinera "klädfärgerna" med någon färgklick i huvudet som ögonskugga eller läppstift. Första bilden är ett lysande exempel på det.
2. Ögonskuggan på bild 2 är något jag skulle vilja testa mig fram på. Den röda kombinationen med ett par blekta ögonbryn är wonderful.
3. Ett par självlysande läppar är helt rätt nu i höst, tänkte kika in på "Make up store" nu i veckan och ser om jag hittar något liknande.
4. Något som är tidlöst är den natrurliga "looken" och den går jag i hand i hand 4/5 dagar i veckan men Abby Lee gör den extrem med det blonda håret + luggen.
5, Sist men inte minst, grova ögonbryn, finner bara 1 ord: ÄLSKA!

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu är det sista chansen att rösta fram en vinnare till Veckans Bild!


Gå in på min blogg och rösta på din favorit!


Imorgon utses en vinnare! :D



Vad ska du göra denna söndagkväll? (:

2010-10-24 @ 23:19:39
URL: http://thedevilschild.blogg.se/
Postat av: Emma

Nu är det sista chansen att rösta fram en vinnare till Veckans Bild!


Gå in på min blogg och rösta på din favorit!


Imorgon utses en vinnare! :D



Vad ska du göra denna söndagkväll? (:

2010-10-24 @ 23:19:56
URL: http://thedevilschild.blogg.se/
Postat av: My

Du har en väldigt härlig blogg :)! Blir inspirerad här

2010-10-24 @ 23:28:28
URL: http://mybjorkqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0