20:53 (Im aLive!)


Vill ha Tusentalsringar på fingrarna.

Fynda bland secondhand butiker och slänga i alla möjliga plagg i korgen.

Ett par skor från jeffrey campbell (?) men skulle inte skada med hela kollektionen.

En leopäls som jag dagligen vill bära i vinter när snön tittar fram.


Maffiga långa håret skulle jag gärna ersätta istället för mitt korta välbortade hår.

Heta bambi och vara råå-snygg.

Nej! Jag är inte död, jag är fullt levande på alla sätt och vis men lever ut fullt
ut nu när sommaren är i full gång. I torsdags var jag en natt på Falsterbo
campingen där det blev fullt ös. Sov ungefär 1½timme sedan svettades jag utav
solen, blev lite solbränd och fick en skitful bränna (en vacker linne-urringning).
Efter två dagars vilande är jag på topp igen och bloggen ska uppdateras bättre.

Kommentarer
Postat av: Fiona

skorna va coola ;)

2010-07-11 @ 13:01:15
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Postat av: kristin

elsker håret !

2010-07-11 @ 21:51:18
URL: http://krist.in

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0