17:59



(Ph. Byxor//Bikbok, Tröja//H&M, Ring 1//JC, Ring 2//Bikbok, Ring 3//Lindex)

Lite anågende mina ringar, jag är tokförälskad till den maffiga ringen till högen + bladet. Kanske känner igen ringen i mitten (från bikbok), jag tog till med lite våld och ops så var det bara ett löv kvar, ajajaj. Tigerhuvudet är också en favorit, nogsnackat om ringar. Påbörjade MatteB idag och läraren började att tala ut om hur svårt det var och att inte vem som helst kan klara det, kändes kanske lite extra och funderar på att hoppa på en 100p kurs istället. Snackar rent för mycket så jag tror jag drar ett stäcks här, puss!

Nä en sak till, förra året satte jag på mig jeans tre gånger, Nu använder jag ett par från Bikbok för första gången på 2010. Måste låta fruktansvärt!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Riktigt snygga ringar :0



Kramar Rebecka

2010-09-01 @ 17:08:12
URL: http://alltomrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0