My fathers night!



En trevlig kväll i Malmö igår om man tänker utanför banan.
Några ungomstjuvar befann sig på festen och tog värdefulla
ägodelar samt pengar. Det gör mig så fruktansvärt irriterad,
att man har mage till att gå i andras väskor.

Men nåväl Idag skulle jag entligen till stan och möta upp
några trevliga prickar men planerna sprack när jag
vaknade till vid halv 3 på eftermiddagen. Ikväll ska jag
och pappa fira farsdag lite tidigare, ingen av oss har tid
imorgon. Så värd var farsdag!


Kommentarer
Postat av: caroline

hej hej! Vill du ha fler besökare till din blogg? Jag fick samma fråga för ett tag sedan blev medlem och redan första dagen hade jag över 40 st nya läsare.Det som är så bra är att det är heelt gratis! Intresserad? Klicka bara på länken:

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=cin3



2009-11-07 @ 19:23:56
URL: http://ciinnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0