Uppladdad!

 



Igår trippade jag runt såhära på Malmöfestivalen med 10cm klackar och en
skinnjacka som värmde mig lite. Vi åt chinabox, satt på trappan och snacka,
vi hade verkligen hur mysigt som helst. Sedan när vi hade tröttnat begav vi
oss hem till elin för att spela "bull shit" (det är ett kort spel) med jordnötsringa,
chips & en del del coca cola.

kl12 tar jag bussen in till Malmö idag igen men inte för att gå bland stånden
utan nu ska det banemig laddas upp med kalendrar, pennor, block & allt
som hör till skolan. Jag längtar till klockan slår 9 på måndag för då börjar
Uäntligen skolan, jag är super lycklig!

Kommentarer
Postat av: anonymt

Snygging!

2009-08-18 @ 19:32:50
Postat av: Alexandra Andersson

Så rätt!

2009-08-19 @ 10:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0