2/topshop


(Något jag absolut inte hade tackat nej till från topshop)

Idag testade jag + halva klassen på Yoga vilket jag hade sett fram i mot
väldigt länge. Jag är lite fundersam hur många stjärnor jag ska ge det,
jag tror nämligen att det är personlig och är helt upp till sig själv. Men jag
var inte sådära jätte glad efteråt, jag tyckte det var för mesigt och kunde
inte hålla mig för skratt när tränaren snackade om att vi skulle gå in i solen
och träffa två soldater, där gick gränsen. Nu blev detta inlägget rätt lång,
sågär hejdå nu så hörs vi imorgon. Tillslut 3/10 bronsstjärnor! pussar

Kommentarer
Postat av: elena

Hej!

Vilken fin blogg du har!

Läs och kommentera gärna min om du har lust ;)

Kram / Elena

2010-04-08 @ 15:56:48
URL: http://elenapeyron.blogg.se/
Postat av: hellyee

ja det är dom som har den!

I väldigt korta drag så är det en "spökhistoria" som handlar om en greve som bor på ett slott där det händer massa konstiga saker och grevinnan är kär i döden och gör allt för att komma nära honom... jag spelar vålnaden av en liten flicka som vill hämnas greven för att ha dödat henne när dom var små.

Jag har valt samhälle media och samhälle journalistik.:)

2010-04-08 @ 20:19:41
URL: http://iamdreamingoutloud.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0