Main headline.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
(Knight cat

Förlåt att bloggen blev utesluten igår, men jag har
en någorlunda bra förklaring som jag hoppas att ni accepterar.
Jag tog vaccinet i Måndags som jag talade om i ett inlägg
tillbaka. Det sades att det skulle få bivärkningar "Äcsh, jag har
sådant bra immunförsvar så inga bivärkningar invaderar min
kropp". SKRATTRETANDE! Min kropp mådde otroligt dåligt och
det hela blev inte bättre för att jag stannade till skolan till kl6.

Men nåväl, idag har jag mått otroligt bra, jag har hoppat av
glädje, dansat konstigt och knyckt choklad av judy. Jag mår
alltså som en pingla, men varför? Jag tror lite att det har att
göra att det dök upp julmusik på "Andra Avenyn" som sändes
i Tisdags. Har insett att det är jul snart.

PS. Den feta stilen går inte att ta bort! Vad har hänt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0