A broken heart!






Idag var skolan super skojig, vi fick äran att träffa alla äldre textil&designare
vilket var lite lärorikt. Lärarna hade hittat på olika stationer som vi skulle utföra
och några var lite för krävande för mig. Vi slutade vid halv två då jag tog bussen
hem med Josefin, nu när jag har varit hemma så har jag faktiskt hunnit sovit,
kollar på kyle xy och ätit kyckling tillsammans med Bellman (katten) Ikväll är det
sista dagen på Festivalen så all tid spenderas där med lite gulliga tjejer, vi ska
nog äta & fetta oss lite! ha en bra kväll!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Idag skall jag lägga all min energi på datorn. Måste jobba bort lite designer faktiskt..Ska lägga upp nya utlottning(AR) 2 st denna gång.

Händer ikväll då?

2009-08-22 @ 12:53:04
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Anonym

kika nu så ser du..

2009-08-22 @ 13:58:51
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0