The First Day!







Jag har inte nämt hur nervös jag var idag, nej det tror jag faktiskt inte.
Jag blev tillfrågad igår och imorse om det pirrade i magen, men nej.
Men när vi satt utanför skolan och skulle gå in i samlingssalen då
kommer någon kometliknande sak och flög rakt in i magen och jag
kan säga er att det var pirrigt. Men allting gick som förväntat och flickorna
i min klass var hur trevliga som helst (men lite blyga var alla första dagen).
Det går inga killar i min klass vilket är lite tråkigt, men det blir säkert
toppen..
  Jag längtar redan till imorgon då vi får lära känna varandra lite
bättre. Hoppas alla har haft en lika bra första dag som mig, puss på er!


Kommentarer
Postat av: alexandra

hejhej!

sjukt snygga skor i stan idag, måste fråga var de är ifrån, ;).

2009-08-18 @ 19:41:05
Postat av: Martina Axtelius

Först och främs, vem alexandra snackar jag med?

tack så mycket, dom är från dinsko :)

2009-08-18 @ 21:15:48
URL: http://modemartinas.blogg.se/
Postat av: Alexandra Andersson

Haha, ;). Såg dig på 30+, Max 30, Storgatan, eller vad det nu heter, haha! Hade värsta dagen någonsin, bad hairday, ingen inspiration till klädsel och naturell rakt igenom, haha! Annars hade jag sagt det personligen.

2009-08-18 @ 21:37:19
Postat av: Martina Axtelius

Haha okej, jag la märke till dig & din skinnväst, DÖÖ SNYGG förresten.. Nej du så hur bra ut som helst ju. men tack så mkt söta du:)

2009-08-19 @ 05:57:32
URL: http://modemartinas.blogg.se/
Postat av: Alexandra Andersson

You know, I'm a HM freak 2! Haha. Men tack ändå, usch då, fasst att det var bakisdagen, haha. Du vet du en bra affär, där de säljer bra vintage-skor? Jag vet inte om du är vintageshoppare, men alltid bra att fråga, :).

2009-08-19 @ 10:56:29
Postat av: Martina Axtelius

Haha, men vilken gymnasie går du på, du är 93 va? :).

Ohh gud, jag handlar vintage men jag är inte så bra på det än. höjta gärna till om du hittar någon för det skulle hjälpas! puss på dig!

2009-08-19 @ 15:26:15
URL: http://modemartinas.blogg.se/
Postat av: Alexandra Andersson

Nej jag går samhälle ekonomi på vellinge, känner att jag behöver en bra grund först och sedan ska specifikera mig på någonting annat sedan. Därför tycker jag att det passar mig utmärkt, men jag studerar konst&design utanför. Läste att du studerar textil och design, fy vad kul! Gillar verkligen din stil!

2009-08-20 @ 16:44:58
Postat av: Martina Axtelius

Okej, det känns lite skumt att sitta här på min blogg och snacka så adda mig på msn ist.

[email protected] (lägg inte märke till mitt msn namn, skapades i 5:an)

2009-08-20 @ 20:39:23
URL: http://modemartinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0